Nová generace webových stránek kameraman.cz

  /  Cinema blog,  Z naší tvorby  /  

Dnešek, 1. květen 2014, je pro mě velmi radostný den. Projekt, který jsem několik let snil a se svými spolupracovníky uváděl v život déle než rok, se stal realitou. Zbrusu nové webové stránky kameraman.cz jsou tady!

kameramanV roce 1995, sto let po první filmové projekci bratrů Lumierů, jsem natáčel své první televizní reportáže v Krátkém filmu a v České televizi. O nějakém internetu jsem neměl ani tušení, televize byla jediným mocným mediem. V roce 2000 jsme s mými kolegy jako první začali prezentovat na českém webu informace o natáčení videopořadů na nové doméně kameraman.cz. Jen pro připomenutí, jednalo se o internetový pravěk. V té době nikdo neznal Google a Facebook ještě neexistoval. Internet byl tak pomalý, že nikdo ani nepomyslel na to, že by si on-line přehrával video. Proto zpočátku našimi nejčastějšími klienty byli svatebčané a firmy pořádající firemní akce a výsledky naší práce si odnášeli na VHS kazetě, později na DVD.

Postupně se technika i schopnosti internetu zlepšovaly a my jsme postupně integrovali videoukázky do našich stránek. Současně s tím se radikálně změnil svět kolem nás. Video je dnes běžnou součástí našeho života, mladá generace už vnímá svět prostřednictvím pohyblivých obrázků a odmítá číst složitější věty. Délka videa se neustále zkracuje. Firmy a neziskové organizace v USA si kolem roku 1998 začaly uvědomovat, že internetové video je výborný nástroj pro navázání kontaktu s cílovou skupinou i pro zatraktivnění webových stránek. Do České republiky tento trend dorazil s relativně velkým zpožděním, protože zvýšení rychlosti internetu přišlo až v době, kdy firmy ořezávaly náklady na marketing.

Dnes jsme se tedy propracovali ke čtvrté generaci webových stránek kameraman.cz. Současně jsme snad mezitím dozráli i my. Snaha zjednodušit a zpřehlednit nový web znamenala v první fázi bolestné ořezavání toho, co dělat nechceme, v druhé fázi vědomé hledání toho, co má skutečný smysl pro nás i pro naše klienty. Zjednodušení struktury naší původní nabídky i výše uvedená historie nás nakonec dovedla k jasné formulaci čtyř základních kategorií služeb.

Srdcem naší práce jsou přitom dokumentární filmy, medailonky a publicistické reportáže. Jako odborníci na video marketing vám rádi poradíme, jak snadno lze využít video ke komunikaci s klientem. Pomůžeme s ozdravěním webových prezentací díky výrobě originálního videoobsahu. V oblasti svatebního videa chceme jít více do hloubky, proto jsme si dovolili nabídku díky našim zkušenostem obohatit novým typem dokumentárního filmu o svatbě.

Chtěli jsme, aby naše stránky fungovaly na principech, které sami zdůrazňujeme našim klientům. Proto se vše podstatné na našich stránkách dozvíte pomocí videa a texty hrají doplňkovou roli. Na webu vás nejprve uvítá explainer video, tedy jakýsi průvodce webem, kterému propůjčil hlas známý herec z Dejvického divadla Martin Myšička. Stejný typ videa vás seznámí podrobněji s jednotlivými kategoriemi služeb a všude najdete i dostatek ukázek, které budeme ještě postupně doplňovat a aktualizovat.

Další novinkou je Cinema blog, kde najdete každý týden nové články ze světa dokumentárního filmu, videa a video marketingu. Kromě ukázek z naší tvorby přineseme i tipy na zajímavé dokumentární filmy z domova i ze světa z klávesnice mého bratra, scénáristy Romana Kozáka. Chystáme pro vás rozhovory s režiséry i návody, jak natáčet a stříhat video, nebo tutoriály a zajímavé on-line služby na internetu.

Chtěli jsme vše pojmout trochu s humorem a nadhledem, proto jsme zvolili výrazný retro design. Současně jsme tím chtěli vzdát hold a poděkování průkopníkům kinematografie i televize, kteří to přece jen s tehdejší technikou měli všechno doslova těžší. A nesmím zapomenout na nové logo, které zůstalo věrné našemu tradičnímu oku, které nás prezentuje od začátku, ale moderní doba se v něm nyní zřetelně odráží v podobě tlačítka play. Takže to pojďme spustit!

Staňte se VIP klientem

Sdílet: FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin

Štítky:


Informace o autorovi:

Libor Kozák
Libor Kozák
Producent, kameraman, dokumentarista a videomarketingový specialista. Pozoruji svět kolem sebe, vnímám lidské příběhy a touhy, objektivem kamery zachycuji krásu přítomného okamžiku, nebojím se ukazovat zjevné i skryté souvislosti. Srdcem mé tvorby jsou proto dokumentární filmy, neboť mi umožňují nejen pozorovat svět kolem sebe, ale aktivně upozorňovat na příklady dobrého a naplněného života.